بسم الله الرحمن الرحیم


اَللَّهُمَّ اِنَّ مَغفِرَتَکَ اَرجی مِن عَمَلی وَ اِنَّ رَحمَتَکَ اَوسَعُ مِن ذَنبی اَللَّهُمَّ اِن کانَ ذَنبی عِندَکَ عَظیماً


فَعَفوُکَ اَعظَمُ مِن ذَنبی اَللَّهُمَّ اِن لَم اَکُن اَهلًا اَن اَبلُغَ رَحمَتَک فَرَحمَتُکَ اَهلٌ اَن تَبلُغَنی وَ تَسَعَنی

لِأَنَّها وَسِعَت کُلَّ شَیً بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمینَ

خدایا به آمرزش تو بیشتر امیدوارم تا به عمل خود.قطعاً رحمت تو وسیع تر از گناه من است. خدایا

اگرچه گناه من نزد تو بزرگ است اما عفو و بخشش تو بزرگ تر است از گناه من.خدایا اگر من

سزاوار و لایق نیستم که رحمتت به من رسد اما رحمت تو شایسته است که به من رسا باشد و

فرا گیرد مرا زیرا همه چیز عالم را رحمتت فرا گرفته.

*ای مهربان ترین مهربانان*

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد